maandag 10 juli 2017

Bruidswerk met pioenrozen, rokjes gemaakt .ledikantdeken.


                                     Maandag 10 juli,


                          Bruidsboeket met pioenrozen,

Voor deze speciale dag op 7-7-2017 mocht ik het bruidswerk maken
voor het bruidspaar met de wens pioenrozen.
Nu zijn die er vaak niet meer in juli,
maar zag ze een week ervoor nog overal in de winkels dus dacht dat moet lukken!
heb ze besteld op de veiling en joepie we hadden ze.
Het bruidje heel blij!
Met 3 tinten pioenrozen wat gips en nog een bloemetje er tussen.
een schattig bruidsboeket geworden!






Kreeg nog via mijn mobiel deze leuke foto's!
Toch mooier als je alles bij elkaar ziet,
en de auto slinger op de auto!


 


                              De auto slinger,

De auto slinger met de zelfde tinten,heb er ook rozen ingedaan omdat
die sterker zijn als pioenrozen.
Het was ook zo warm ze sprongen zo open,en als ze uit gaan vallen
dat moet je niet hebben.
We gaan voor kwaliteit!
De slinger op de grond gelegd ,gelukkig ook een foto van op de auto.
maar hier zie je hoe mooi de kleuren zijn en volgestoken.
Ben er ook best een poosje mee bezig maar het resultaat mag er zijn!




                           

                                       De bruidegom corsage,

Ja de bruidegom corsage,
die moeten ook dan maar met pioenrozen,
heb ze in knop genomen en komen de andere dag vanzelf iets uit.




                                       
                                         Gasten corsage's

Voor 50 dag gasten corsage's gemaakt.
Neutraal gehouden een wit roosje.
En dan met een touwtje erom gedraaid en vast geplakt.
Zo heb je de corsage heel wat in je handen.
Maar de klus is geklaard!




                                         Vaasje gevuld met bloemen.

Deze vaasje had ze zelf versierd,
ik hoefde er alleen nog bloemen in te doen.
Ze wilde ze aan de zijkant van de stoelen hangen!
super leuk,maar degene die op de stoel zit,moet wel stilzitten ha ha!


Alles in de vaas,


Alles in een mooie grote vaas gezet,
ze ruiken heerlijk en komen zo mooi open!


O en die witte pioenrozen,
die gingen zo snel open.
zat ze gewoon dicht te kijken,maar
helaas,
Daarom maar apart in een vaas gezet.
vandaag vielen ze helemaal uit...
De rest wat in kleine vaasjes gezet.
Gezellig hier in huis,
want 7 juli was ook onze trouwdag!



Rokjes gemaakt.

En dan heb je wel eens zo'n dag dat je denkt en nu is dit mijn naaidag!
En ga je als een speer ff vakantie rokjes naaien!
Een lapje van de weggeef hoek van de naaidag<
en vrolijk bloemenlapje van de stoffenkraam.
Je kan er van alles op,heerlijk en je hoeft het
niet te strijken..ook belangrijk vind je niet?
Een strak model en een iets uitlopend model
genomen en elastiek van boven altijd passend!



Ledikant deken.

Had nog een opdracht om een ledikant deken te maken,
de juf op school is zwanger ,maar wat ik te koop had was
niet haar kleur..creme.
Dus vroeg ze of ik er nog een voor haar wilde maken,
Tuurlijk Juf!
Mijn pen ligt nog op tafel voor een briefje
wat ik er bij geschreven heb ha ha!



                                                     Nog een bloemstukje

Maar dan van zijde bloemen.
Een mevrouw bracht een oude baby weegschaal.
Of dat ik dat op kon maken.
Met wit en iets blauw/grijs.
Voor een stel wat gaat trouwen.
leuk gelukt en in het echie is het altijd leuker/mooier!



                                                  Nog een bruidspaar.

Pas geleden maakte ik voor dit bruidspaar het bruidswerk.
ze heeft een aparte stijl ,
en wil jullie ook even laten mee kijken!
kreeg vandaag de foto's via mijn mobiel,
en ja als je dan toch een blog gaat schrijven!


Het is hier al lekker  zomervakantie,
maar voor volgende week nog een
bruidsboeketje te maken.
Voor de zoon van mijn vriendin,
 ja dan zeg je ook geen nee tegen.
Dus volgende week nog een blog d.v van mij.

DIT WAS HET WEER,
TOT DE VOLGENDE KEER.

LIEVE GROETEN CREA-ROOSJE.




12 opmerkingen:

  1. Mooie creaties en leuke rokjes, ohhhh, ik hou ook zo van pioenen, ze zijn er maar zo kort.
    Wat een aparte kleur trouwjurk, is het groen/grijs; ik vind die kleuren wel mooi, niet zo alledaags, dan heb je ook wel iets speciaals???!!!
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie echtviering dan, nog een feestelijk tintje aangegeven???

    Lieve groeten, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemstukjes! Prachtig met die pioenrozen.
    Ik zie een bekend stofje van de naaidag;-) Fijn, dat ie bij jou terecht is gekomen. Ik heb er een jurk van.
    Hoop dat je er plezier van hebt!
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bruid had een goede smaak. Wat fijn dat er nog pioenrozen waren. Ze zijn zo mooi.
    Verder ben je ook weer lekker bezig geweest zeg. Jij kunt volgens mij ook niet stilzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg met die pioenrozen prachtig.. Idd jammer dat ze zo snel open gaan want ze zijn schitterend! Leuke rokjes heb je gemaakt zitten lekker en staan ook altijd leuk... Ben benieuwd naar je volgende bloggie😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg ... De pioenrozen zullen ook mooi indrogen ...
    Dan ben je nog zo handig met het naaien van kleding ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nog gezellig met je dochter wezen winkelen in GM.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En nog gezellig met je dochter wezen winkelen in GM.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige bruidwerken weer! Echt prachtig met die pioenrozen! De rokjes zijn ook leuk! Draagt altijd zo lekker hé, met elastiek ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heb je weer mooi bruidswerk gemaakt. Prachtig! Ik ben ook gek op pioenrozen. Ik koop ze altijd op Ouddorp, zo vers van het land. Als ik in een kleurtje moest trouwen, koos ik voor dit, echt een mooi bruidje. Weer lekker bezig geweest met de naaimachine. Het wilt wel lukken zo te zien. Lekkere rokjes, leuke stofjes. Al een beetje gewend aan je machine? Die weegschaal is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bedrijvigheid toch weer. Bijzonder pioenrozen buiten het seizoen. Wel erg mooi geworden! Je rokjes zijn ook mooi. Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooi bruidswerk weer, zo knap dat je dat kan! Leuke rokjes ook zeg, zal heerlijk dragen!

    BeantwoordenVerwijderen